Szukaj

FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej pojawiające się pytania związane z zamówieniami w naszym e-sklepie.

Składanie zamówienia / rejestracja:

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji i logowania?
  • Jak mogę założyć konto w e-sklepie?
  • Co zrobić jeśli nie dotrze do mnie e-mail z powiadomieniem?
  • Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać jego modyfikacji?
  • Czy wszystkie produkty w e-sklepie są dostępne?

Metody płatności:

  • Jakie są dostępne metody płatności?
  • Co zrobić jeżeli płatność za zamówienie w systemie Przelewy24 nie powiodła się?

Dostawa:

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  • Czy kurier będzie kontaktować się ze mną przed dostawą?
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Kiedy otrzymam fakturę do zamówienia?

Zwroty i reklamacje:

  • Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
  • Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku odesłania towaru?
  • Jak mam dokonać zwrotu zamówienia?
  • Co zrobić jeśli towar zostanie uszkodzony podczas transportu lub przesyłka będzie uszkodzona?
  • Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Dane kontaktowe:

  • Kiedy i w jaki sposób mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?

Odpowiedzi:

Wszystkie odpowiedzi zostały przygotowane przez naszych specjalistów. Jeśli jednak nie znajdziesz tu odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@sportmerch.pl

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Niestety nie. Pracujemy aktualnie nad rozwiązaniem, które pozwoli zaoferować Państwu taką możliwość.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji i logowania?
Tak, wystarczy podać dane teleadresowe w formularzu, abyśmy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Jeśli jednak założysz konto, Twoje dane zostaną wprowadzone automatycznie dzięki czemu zaoszczędzisz czas.

Jak mogę założyć konto w e-sklepie?
Na tym etapie nie oferujemy możliwości zakładania kont w sklepie. Pracujemy nad rozwiązaniem, która na to zezwoli.

Co zrobić jeśli nie dotrze do mnie e-mail z powiadomieniem o statusie zamówienia?
W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM w swojej poczcie elektronicznej:) Jeśli nie będzie tam powiadomienia, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@sportmerch.pl. Zrobimy wszystko, by szybko i efektywnie rozwiązać problem.

Gdzie mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które na to zezwoli.

Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonać jego modyfikacji?
Zamówienie możemy zmienić tylko do momentu wysłania przesyłki. Jeśli pomyliłeś się przy składaniu zamówienia w adresie, kolorze czy rozmiarze albo chcesz jeszcze dodać coś do swojego koszyka z zakupami - skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@sportmerch.pl

Czy wszystkie produkty w e-sklepie są dostępne?
Staramy się, aby stany magazynowe zawsze były na bieżąco aktualizowane, czasem jednak może się zdarzyć, że czegoś zabraknie. Jeśli klikniesz w pole “Poinformuj mnie o dostępności produktu”, mailowo zawiadomimy Cię o dostępności danego produktu:)

Jakie są dostępne metody płatności?
Płatności możesz dokonać za pośrednictwem szybkich płatności online Przelewy24.

Co zrobić, jeżeli płatność za zamówienie w systemie Przelewy24 nie powiodła się?
W takich sytuacjach prosimy o kontakt mailowy: kontakt@sportmerch.pl

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zawsze staramy się, aby zamówienia wysłać do 24 godzin od momentu ich złożenia i dokonania płatności. W związku z tym przewidywany czas dostawy to od 3 do 5 dni roboczych.

Czy kurier będzie kontaktować się ze mną przed dostawą?
Kurier nie ma obowiązku wcześniejszego kontaktowania się, ale zwykle wysyła wiadomość SMS z przewidywanymi godzinami doręczenia przesyłki.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, ale tylko dla wybranych produktów. Informacja będzie podana w trakcie procesu zakupowego.

Kiedy otrzymam fakturę do zamówienia?
Faktura zostanie wysłana na podany adres mailowy niezwłocznie po otrzymaniu płatności.

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
W naszym e-sklepie masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przesyłki.

Kiedy dostanę zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru?
Pieniądze zwrócimy najszybciej jak to będzie możliwe, ale najczęściej trwa to 7 dni, maksymalnie 14 od dnia zwrócenia przesyłki.

Jak mam dokonać zwrotu zamówienia?
Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zamówione produkty poinformuj nas o tym pisząc na adres reklamacje@sportmerch.pl i odeślij je na nasz adres wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Ważne, aby zwracane rzeczy były oryginalnie zapakowane i nieuszkodzone.

Szczegółowe informacje na temat zwrotu zamówienia znajdziesz w regulaminie naszego sklepu.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?
Reklamacje staramy się rozpatrywać najszybciej jak to możliwe - maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni.

Kiedy i w jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz też do nas wysłać maila na adres: kontakt@sportmerch.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu pod adresem: http://www.sportmerch.pl/strona/kontakt

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów